آموزش پرش (Jump) در DDNet

پَرش (Jump) کنید
پرش (Jump) در DDNeT به شما این امکان را می دهد که به صورت عمودی مانور دهید تا از موانع اجتناب کنید و به سکوهایی برسید که بدون پرش (Jump) به آن ها نمی رسید . در یک پرش ، کاراکتر (Tee) شما به سمت بالا حرکت می کند . سرعت با گذشت زمان از بین می رود تا زمانی که گرانش دوباره شما را به پایین بکشد .
شما می توانید با فشردن (Press) کلید Space بر روی کیبورد (keyboard) بپرید و عملیات پرش (Jump) را انجام دهید .

در DDNet دو نوع پرش (Jump) وجود دارد
پرش اساسی (Ground Jump) :
پرش روی زمین فقط زمانی امکان پذیر است که زمین را لمس کنید. از آنجایی که به گونه ای برنامه ریزی شده است که ارتفاع شما را روی مقدار مشخصی تنظیم می کند ، هر افزایش عمودی دیگری را که در همان لحظه به دست می آورید نادیده می گیرد . هنگام شروع، سرعت عمودی روی ۱۳.۲ تنظیم می شود و در اوج خود به ارتفاع ۵.۶۹ کاشی (Block) می رسد. هنگامی که دیگر زمین را لمس نکنید ، این پرش از دسترس خارج می شود.
نکته : پرش اول زمانی استفاده می شود که شما روی زمین باشید.
پرش دوبل (Double Jump) :
پرش دوبل (Double Jump) پس از ترک زمین در دسترس است. سرعت عمودی در صورت فعال شدن روی ۱۲ تنظیم می شود . قابل توجه است ، از آنجایی که سرعت عمودی شما را مانند پرش اساسی (Ground Jump) روی یک مقدار مشخص تنظیم می کند ، می توانید به صورت دستی از آن برای لغو تمام سرعت عمودی استفاده کنید. پرش دوبل (Double Jump) به اندازه اولین پرش نمی رسد و در اوج خود فقط ۴.۶۲ کاشی (Block) طی میکند و همراه با پرش اساسی (Ground Jump) می توانید تا ۱۰.۳۱ کاشی (Block) را بدست آورید .
نکته : پرش دوم زمانی استفاده می شود که شما در هوا باشید.
نتیجه گیری
به طور معمول شما یک پرش اساسی (Ground Jump) و یک پرش دوبل (Double Jump) در اختیار دارید . روشنایی رنگ پای کاراکتر (Tee) شما نشان می دهد که آیا قبلاً از پرش دوبل (Double Jump) خود استفاده کرده اید یا خیر . وقتی پرش دوبل در دسترس نباشد ، پاها تیره تر می شوند .
در مواردی که بیش از ۲ پرش (Jump) داشته باشید، (برای مثال ۳ پرش) پرش (Jump) شما به ۱ پرش اساسی و برای بقیه دو پرش تقسیم می شود . زمانی که یک پرش را درست قبل از منجمد شدن (Freeze) زمان بندی می کنید ، همزمان هم یخ زده (Freezed) و هم پرش (Jump) می کنید .
همیشه می توانید اولین نفر باشید